LIVE LOVE LAUGH

and smile….best present you could ever make

sentimente si intrebari December 2, 2008

Filed under: Uncategorized — marinutza @ 11:46 am

Ieri a fost 1 Decembrie, Ziua Nationala a Romaniei…S-au implinit 90 de ani de la Marea Unire…. si dintr-un access de confort, am stat acasa, cu ai mei. Am vb istorie, mi-a povestit tata ca pe vremuri istoria Unirii…am mancat de seara cu ei, si ascultam la radio povesti ale oamneilor care fusesera prezenti la Unire, sau ai caror parinti fuesera prezenti la Alba Iulia. Mi-am amintit cum se sarbatoreste 1 Decembrie la Alba, si cat imi placea sa stiu ca langa satul bunicii mele e mare Sarbatoare. Faptul ca totul s-a petrecut la Alba, ma face sa fiu extrem de mandra de faptul ca acolo am crescut, si cand aud cum se vorbeste mi se inmoaie genunchii… Duminica am petrecut-o cu niste prietenii, printre care Vlad din Alba si Andrei din Sighisoara, si am vorbit cat am putut de putin, imi era mai mare dragul sa ii aud pe ei vorbind…

 

Dar a trecut repede farmecul zilei, au venit stirile pe TOATE canalele noastre, stiri cum ca “le’a dat cu zecimale” la numaratoarea voturilor, cum ca unii’s mai tari decat ceilalti si cum ca Romania tre sa ajunga pe mainile “cui trebuie”…sinistru!!!! Nu si-a mai amintit nimeni de ziua nationala, nu s-a mai dus nici un “oficial” sa depuna coroane la Alba Iulia, pentru ca a trecut ziua alegerilor, si pentru ca noi asa suntem…facem ce facem pt altii, sa ne vada altii, sa ne placa, sa ne aleaga si sa ne spuna ca suntem cei alesi. Nu facem nimic pt noi, pt sufletele noastre, pt ceilalti din jur, daca nu sta cineva sa se uite la noi sa ne laude (asta daca nu ne-am “promovat brandul personal” destul de bine).

 

Mi s-a mai inveselit ziua cand l-am vazut de Dragos Bucurenci la TVR1…a luat cu MaiMultVerde si proiectele lor recunostinta “Romania din Suflete”… http://bucurenci.ro/about-2/

 

Pana una alta, la multi ani cu intarziere, si sper ca macar o urma de Romania are fiecare in suflet…

 

Leave a Reply

